TERVETULOA SOFIAKYLÄÄN

KOTI SOFIAKYLÄSTÄ

Sofiakylässä on kolme eri taloa. Talojen nimet ovat Sofiakylä, Soffariklubi ja Sofiantähti. Sofiakylässä, Soffariklubilla ja Sofiantähdessä jokaisella ryhmäkodilla on omat hoitajat. Yöllä hoitaja on myös paikalla.

PÄIVÄTOIMINTA SOFIAKYLÄSTÄ

Etsitkö päiviin tekemistä?

Päivätoiminta on Soffariklubilla. Päivätoiminta on arkipäivisin kello 9-15.  Päivätoiminnassa on erilaisia ryhmiä. Ryhmiä on esimerkiksi liikuntaryhmä, askarteluryhmä, retkiryhmä, leivontaryhmä, peliryhmä ja soittoryhmä. Ryhmän saa valita itse.

TYÖTOIMINTA SOFIAKYLÄSTÄ

Etsitkö päiviin tekemistä?

Työtoiminta on Soffariklubilla. Työtoiminta on arkipäivisin kello 9-15. Työtoiminnassa harjoitellaan erilaisia taitoja. Työtoiminnassa siivotaan ja huolehditaan Sofiakylän taloista. Työtoiminnasta maksetaan työosuusrahaa.

 

Työosuusraha tukee työtoiminnassa käymistä. Työosuusraha ei ole palkkaa. Työosuusrahasta ei tarvitse maksaa veroja.

TILAPÄISHOITO SOFIAKYLÄSTÄ

Etsitkö hoitopaikkaa?

Tilapäishoito on ryhmäkodissa Vaahteramäki. Vaahteramäessä on yhdeksän huonetta. Vaahteramäessä on omat hoitajat. Yöllä hoitaja on myös paikalla. Vaahteramäessä ollaan ulkona paljon. Vaahteramäessä voi olla yhden tunnin tai pidempään.

 

Tilapäishoito auttaa perheen jaksamisessa.

OTA YHTEYTTÄ

Amanda

0449066900

Voit soittaa puhelun tai videopuhelun meille.

Voit laittaa tekstiviestin meille.

Voit laittaa sähköpostia asiakaspalvelu@sofiakyla.fi