Sofiakylässä on neljä ryhmäkotia. Ryhmäkotien nimet ovat Pihlajisto, Kuusisto, Tammisto ja Koivukuja.
Pihlajistossa on yhdeksän huonetta. Pihlajiston asukkaat tarvitsevat vähän hoitoa ja sanallista ohjausta.
Kuusistossa on neljä huonetta. Kuusiston asukkaat tarvitsevat todella paljon hoitoa ja sanallista ohjausta. Kuusiston asukkaat ovat autisminkirjolla.
Tammistossa on viisi huonetta. Tammiston asukkaat tarvitsevat paljon hoitoa ja sanallista ohjausta.
Koivukujalla on neljä huonetta. Koivukujan asukkaat tarvitsevat vähän tukea elämään.
Vaahteramäki on yhdeksän hengen ryhmä, joka tarjoaa tilapäishoitoa kehitysvammaisille ja erityistä tukea tarvitseville lapsille ja aikuisille.
Sofiantähdessä on kolme ryhmäkotia. Ryhmäkotien nimet ovat Petäjistö, Katajisto ja Tuomisto.
Petäjistössä on kuusi huonetta. Petäjistön asukkaat tarvitsevat vähän hoitoa ja sanallista ohjausta.
Katajistossa on neljä huonetta. Kuusiston asukkaat tarvitsevat todella paljon hoitoa ja sanallista ohjausta. Katajiston asukkaat ovat autisminkirjolla.
Tuomistossa on viisi huonetta. Tuomiston asukkaat tarvitsevat paljon hoitoa ja sanallista ohjausta.
Soffariklubilla on kaksi ryhmäkotia. Ryhmäkotien nimet ovat Melukylä ja Kissankulma.
Melukylässä on viisi huonetta. Melukylän asukkaat tarvitsevat todella paljon hoitoa ja sanallista ohjausta. Melukylän asukkaat ovat autisminkirjolla.
Kissankulmassa on neljä huonetta. Kissankulman asukkaat tarvitsevat todella paljon hoitoa ja sanallista ohjausta. Kissankulman asukkaat ovat autisminkirjolla.
Autismikirjo tarkoittaa ihmisen ominaisuuksia.
Sofiakylä Oy
Kivimiehenkatu 4
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Riitta Peltonen
Toimitusjohtaja
VASTAAVA
044 906 6901
carita.ojala@sofiakyla.fi
Ryhmäkodit
Pihlajisto/Koivukuja
044 906 6903
pihlajisto@sofiakyla.fi
Tammisto
044 9066 904
tammisto@sofiakyla.fi
Kuusisto
044 906 6905
kuusisto@sofiakyla.fi
Vaahteramäki
044 906 6909
tilapaishoito@sofiakyla.fi
Sofiantähti
Kivimiehenkatu 10
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Vastaava
045 660 1650
irina.forsti@sofiakyla.fi
Ryhmäkodit
Petäjistö
petajisto@sofiakyla.fi
Tuomisto
tuomisto@sofiakyla.fi
Katajisto
katajisto@sofiakyla.fi
Sairaanhoitaja
SoffariKlubi
Kivimiehenkatu 10 A
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Vastaava
irina.forsti@sofiakyla.fi
Päivätoiminta
soffariklubi@sofiakyla.fi
Ohjaajat
Ryhmäkodit
Kissankulma
kissankulma@sofiakyla.fi
Melukylä
melukyla@sofiakyla.fi
Sairaanhoitaja
Työtoiminta
Käpykaarti
LASKUTUS
Y-tunnus: 2344842-2
Verkkolaskuosoitteemme:
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
Operaattorin tunnus: DABAFIHH
Verkkolaskuosoite: 003723448422
© 2024 Sofiakylä