Sofiakylässä on kolme eri taloa. Talojen nimet ovat Sofiakylä, Soffariklubi ja Sofiantähti. Sofiakylässä, Soffariklubilla ja Sofiantähdessä jokaisella ryhmäkodilla on omat hoitajat. Yöllä hoitaja on myös paikalla.
Etsitkö päiviin tekemistä?
Päivätoiminta on Soffariklubilla. Päivätoiminta on arkipäivisin kello 9-15. Päivätoiminnassa on erilaisia ryhmiä. Ryhmiä on esimerkiksi liikuntaryhmä, askarteluryhmä, retkiryhmä, leivontaryhmä, peliryhmä ja soittoryhmä. Ryhmän saa valita itse.
Etsitkö päiviin tekemistä?
Työtoiminta on Soffariklubilla. Työtoiminta on arkipäivisin kello 9-15. Työtoiminnassa harjoitellaan erilaisia taitoja. Työtoiminnassa siivotaan ja huolehditaan Sofiakylän taloista. Työtoiminnasta maksetaan työosuusrahaa.
Työosuusraha tukee työtoiminnassa käymistä. Työosuusraha ei ole palkkaa. Työosuusrahasta ei tarvitse maksaa veroja.
Etsitkö hoitopaikkaa?
Tilapäishoito on ryhmäkodissa Vaahteramäki. Vaahteramäessä on yhdeksän huonetta. Vaahteramäessä on omat hoitajat. Yöllä hoitaja on myös paikalla. Vaahteramäessä ollaan ulkona paljon. Vaahteramäessä voi olla yhden tunnin tai pidempään.
Tilapäishoito auttaa perheen jaksamisessa.

Amanda
0449066900
Voit soittaa puhelun tai videopuhelun meille.
Voit laittaa tekstiviestin meille.
Voit laittaa sähköpostia asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Sofiakylä Oy
Kivimiehenkatu 4
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Riitta Peltonen
Toimitusjohtaja
VASTAAVA
044 906 6901
kiia.hakkila@sofiakyla.fi
Ryhmäkodit
Pihlajisto/Koivukuja
044 906 6903
pihlajisto@sofiakyla.fi
Tammisto
044 9066 904
tammisto@sofiakyla.fi
Kuusisto
044 906 6905
kuusisto@sofiakyla.fi
Vaahteramäki
044 906 6909
tilapaishoito@sofiakyla.fi
Sofiantähti
Kivimiehenkatu 10
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Vastaava
045 660 1650
irina.forsti@sofiakyla.fi
Ryhmäkodit
Petäjistö
petajisto@sofiakyla.fi
Tuomisto
tuomisto@sofiakyla.fi
Katajisto
katajisto@sofiakyla.fi
Sairaanhoitaja
SoffariKlubi
Kivimiehenkatu 10 A
37100 Nokia
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@sofiakyla.fi
Vastaava
paula.kerola@sofiakyla.fi
Päivätoiminta
soffariklubi@sofiakyla.fi
Ohjaajat
Ryhmäkodit
Kissankulma
kissankulma@sofiakyla.fi
Melukylä
melukyla@sofiakyla.fi
Sairaanhoitaja
Työtoiminta
Käpykaarti
LASKUTUS
Y-tunnus: 2344842-2
Verkkolaskuosoitteemme:
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
Operaattorin tunnus: DABAFIHH
Verkkolaskuosoite: 003723448422
© 2024 Sofiakylä